Shine Rush 2u1

Shine Rush 2u1 Ćaao ćaaao lijepe mojeee i moji, evo mene again sa još jednim apsolutno predobrim proizvodom za koji nisam vjeroval...

Shine Rush 2u1



Ćaao ćaaao lijepe mojeee i moji, evo mene again sa još jednim apsolutno predobrim proizvodom za koji nisam vjerovala da je tako dobar dok ga se nisam dočepala bukvalno. Eh u ove hladne sive zimske dane, popraćene i kojom zrakicom sunca, ja odlučih napisati post ne o ružu, ne o sjaju za usne, nego o oboje. To je naš Shine Rush 2u1 sjaj i ruž, znači dva u jednomm DA :) Želite bogate, šarmantne, njegovane usnice, e pa to možete postići sa našim malim čudom. Stvarno koliko već dugo radim sa Farmasi nikad mi nije naumpalo da ih probam, ali zbog potreba bloga reko ajd' i ostadoh ja zatečena šta mi je to cijelo vrijeme bilo pred nosom a ja mrtva 'ladna :)

shine rush farmasi

Prvo malo o divnom mirisu (inače svi naši proizvodi mirišu divno), ovo je nešto što ćete poželjeti posjeti sa usnica dok nanesete, bez šale, ali nemojte ipak. Super dobra pigmentacija i završni sjaj diivnog lipglosa kao višnjica na vašu torticu. Ruž se nanosi predivno a sjaj kad nanesete ne pobriše ruž nego imate osjećaj da ste odjednom bile na pumpanju usta, et tako baaš baš. U ponudi se nalazi osam nijansi koje ostavljaju bez daha, i za otprilike 14KM možete ga imati, a vjerujte za te pare je i potcijenjen. Smatram lično da je ovo proizvod kojeg svaka dama koja se ističe MORA imati u svojoj torbi. Raskošan i elegantan – meni novi favorit od večeraas *LOVE*

Da ne pišem sada puno, slike govore same za sebe, evo ispod svih osam nijansi.

shine rush 01
                                                                               slika preuzeta sa (facebook.com/Farmasssi/?fref=ts)

shine-rush-02
                                                                                      slika preuzeta sa (facebook.com/Farmasssi/?fref=ts)

shine rush 03
                                                                                          slika preuzeta sa (facebook.com/Farmasssi/?fref=ts)

shine rush 04
                                                                                               slika preuzeta sa (facebook.com/Farmasssi/?fref=ts)

shine rush 05
                                                                                         slika preuzeta sa (facebook.com/Farmasssi/?fref=ts)

shine rush 06
                                                                                         slika preuzeta sa (facebook.com/Farmasssi/?fref=ts)

shine rush 07
                                                                                         slika preuzeta sa (facebook.com/Farmasssi/?fref=ts)

shine rush 08
                                                                                       slika preuzeta sa (facebook.com/Farmasssi/?fref=ts)

PS usnice nisu moje, kao ni slike, link možete pronaći ispod slike.
Ostanice lijepe lijepe, nasminkane logično, i in love w/Farmasi :)

blog by Erna Ramekić

You Might Also Like

0 comments

Flickr Images