Farmasi Argan & Coffee

Farmasi Argan & Coffee Heeej ho drage mojee, budući da je vrijeme praznika nekako smo i mi u tom raspoloženju i ozračju, te...

Farmasi Argan & Coffee




farmasi argan and coffee set

Heeej ho drage mojee, budući da je vrijeme praznika nekako smo i mi u tom raspoloženju i ozračju, te Vam danas donosimo priču o našoj liniji proizvoda od argana i kafe. Evo prvo par činjenica o arganu, drvo argana se može vidjeti samo u pustinjama dalekog nam Maroka, plodovi su veliki okrugli i zeleni. Unutar njih se nalazi kao orah i iz njega se pravi arganovo uljee. Budući da najveću primjenu nalazi u kozmetičkoj industriji mi smo osmislili cijelu liniju proizvoda od arganovog ulja samo za Vas. Argan je poznat po svojim super dejstvima jer obiluje vitaminima, pogotovo vitamin E koji je THE BEST za kožu, te esencijalnim masnim kiselinama. Eh sad dosta ovih svih činjenica pređimo na onaj najbolji dio a to je hvaljenje ovih divnih malih čuda.

farmasi arganoil set

Prvi na tapeti je šampon od arganovog ulja, vjerujte mi vaša kosa će vam biti zahvalna do kraja života! Argan dubinski njeguje vlas i tjeme (ujedno i korijen) kose i time sprečava pucanje, rascvjetavanje, metla-kosu i slično :). Dolazi u pakovanju od 375ml, ali budući da je gust možete ga dugo koristiti (jedino ako vam se ne osladi pranje kose i ovaj divni miris pa budete je prali svaki dan). Sadrži također kompleks proteina koji će ojačati trajno vašu kosu i učiniti je super jakom, daa daa. I najbitnije sadrži 0% parabenskih silikona (a njih većina proizvođača koristi), a vrlo su štetni.

farmasi arganoil shampoo

Drugi top proizvod iz ove mirisne arganove linije je losion za tijelo i ruke. Ama ja vama ne mogu opisati koliko lijepo miriše, to je nevjerovatnoo!! Dolazi u fensi pakovanju sa pumpicom pa ga možete svugdje da stavite i lako istisnete u ručicu i osjetite divnu teksturu. E sad o teksturi, iznenađujuće se brzo upija ii ostavlja kožu svilenkasto glatkom i njegovanom. Dubinski hidratizira i obnavlja oštećene stanice kože, isto tako ne sadrži štetni paraben. Pakovanje je od 300ml što može da bude poprilično dugo, osim ako ste Erna e onda vam bude jedva dvije sedmice - JEDVA. Miris je očaravajući stvarno to morate da probate MORATE!

hand and body lotion farmasi

Treći top topić proizvod je gel za tuširanje odnosno kupka (ja lično nekako ne volim govorit gel za tuširanje jer.. nebitno sad), znači gel za tuširanje, 375ml = božanstvena pjenica i užitak u dugim kupkama (ako mene pitate). Jaako jako je gust, ono baš, i pravi najljepšu pjenicu ikad, miriše prelijepo stvarno morate da kupite i pomirišete ovu divnoću. Svi znate kako često tuširanje (mislim na pet put' dnevno) može da isuši kožu, ali sa našom gel kupkom ne morate da se brinete, biliv mi :)

farmasi argan shower gel

I evo došli smo do četvrtog proizvoda, to je kremica za rukice, a ovo vam treba u zimskim hladnim danimaa. Dolazi u pakovanju za torbice, onako mala lijepa tubica i uvijek je tu da vam ruke njeguje i pazi. Pakovanje je od 75ml, skroz praktično i možete je nositi svugdje sa sobom. Dermatološki je testirana i stoposto sigurna i za malu dječicu. Lijepo se nanosi i upija ostavljajući zaštitni sloj na rukama koji će ih čuvati od zime.

farmasi hand cream

Peti proizvod ujedno i zadnji iz ove linije je tečni sapun il 'ti ga hand wash od argana i kafice. Pakovanje 300ml, lako upotreba zbog pumpice pa se lako istisne, dermatološki testiran, 100% BEZ parabena i 100% fakat miriše divno.

hand wash farmasi

Eto drage moje, to su moji utisci kod susretanja sa ovom linijom Farmasi proizvoda, svima bi je preporučila, sveukupno košta oko 13.55KM (zbog decembarskog sniženja) i definitivno je treba da iskoristite ove sniženje i kupite sve ovo za ovako male novčeke :)

Do idućeg posta, ostanite mi lijepe dotjerane i zaljubljene u Farmasi :)

blog by Erna Ramekić



You Might Also Like

1 comments

Flickr Images