Volumizing Mascara Farmasi

Volumizing Mascara Farmasi Danas naveliko i naširoko ćemo da hvalimo našu NAJBOLJU maskaru od svih, a to je Pefrect Volumizing mask...

Volumizing Mascara Farmasi




Danas naveliko i naširoko ćemo da hvalimo našu NAJBOLJU maskaru od svih, a to je Pefrect Volumizing maskara. Prvi put sam imala doticaja s njom prije pola godine kad odlučih probati i nešto novo pored duuugo korištene maskare jako poznatog brenda, i mogu reći jasno i glasno da joj nema konkurencije!

farmasi mascara

Ovo nisu samo prazne riječi pune hvale, pored toga što vidno produži trepuške ona ih i nahrani, daa daa nahraani! Zahvaljujući keratinu koji ih hrani i jača naša maskara ima još jedan enormni plusić :)
Sadrži također i pigment crnog uglja koji će vašim okicama dati dramatičan pogled koji će osvajati na prvu. Vjerujte mi djeluje hehe ;)

Četkica je plastična sa lijepo raspoređenim češljićima koji neće slijepiti trepavice i napraviti kako ja volim reći žbunje, nego će ih lijepo i ravnomjerno rasčešljati i maksimalno podići.

farmasi perfect volumizing

Također četkica sprečava stvaranje grudvica i ljepljenje trepavica, tako da se oko toga ne brinete!
Aaa pored toga što ćete zablistati trepavice će vam biti nahranjenje i njegovane i nećete morati pet sati trljati ih pokušavajući skinuti maskaru, naša se lijepo i lahko skida i ne kida trepavice.

perfect volumizing

perfect volumizing mascara farmasi

Maskara košta skoro pa uvijek oko devet maraka tako da su to sitni novci za ono što dobijete, a dobijete mnoogo mnogo. Slobodno mogu reći da zauzima tron u odnosu na puno maskara koje sam probala i koje su poznatih brendova. Raspisah se ja i više, imate i slikice da pogledate a moja topla preporuka je da ovoj maskari date šansu jer zaslužuje i nećete se pokajati, aj promis! ;)

volumizing mascara farmasi

Eto drage moje, ostanite mi lijepe, njegovane i zaljubljene u Farmasi. XOXO

Blog by Erna Ramekić

Tags: farmasi proizvodi - farmasi mascara - farmasi perfect volumizing - farmasi mascara review - volumizing mascara farmasi - farmasi perfect volumizing maskara

You Might Also Like

0 comments

Flickr Images