Tea Tree linija DrTuna

Tea Tree linija DrTuna Dobar i ugodan dan želim lijepi moji. Prošlo je vremena otkako samo zadnji post objavili budući da smo bili pretrp...

Tea Tree linija DrTuna


Dobar i ugodan dan želim lijepi moji. Prošlo je vremena otkako samo zadnji post objavili budući da smo bili pretrpani obavezama ali evo nas tu, sa ni manje ni više nego preedobrim proizvodima poznatog doktora Tune. Prvo malo o čitavoj linija koja se uglavnom bazira na ljekovitom ulju čajevca. Eh sad šta je ono čajevac?! :)



Čajevac je biljka, očito :), koja zahvaljujući svojim ljekovitim učincima godinama pomaže kod bilo kakvih dermatoloških problema. Ja sam za vas danas izdvojila moja tri TOP proizvoda koje svakodnevno koristim i bez kojih ne mogu zamsiliti dan više. Radi se o kremi dnevnoj za lice koja se brine da mi koža se očisti od svih masnoća i ružnih stvarčica iznutra, zatim balsam koji se brine da sve upaljene bubice se povuku ili sazriju i na kraju kralj među proizvodima iz linije čajevca – SOS serum koji se brine za sve ovo ukoliko nečeg od navedenog pofali.

dr tuna tea tree

dr tuna cajevac

tea tree dr tuna

I krećemo sa kremom za lice. Pakovanje je od 50ml, apsolutno je dermatološki testirano i odobreno! Pruža svakodnevnu laganu hidrataciju, otklanja akne i ožiljke od bubica te balansira vlažnost kože lica. Lako se upija tako da ne ostavlja masni trag i sprečava nastanak dosadnih mitesera, juhu!!!
Obogaćena je vitalnom termalnom vodom (tako da nema potrebe da kupujete skupe termalne vode i špricate se po licu).

tea tree face farmasi

tea tree face cream dr tuna

Drugi proizvod je balzam od čajevca, pakovanje je 15ml, koji je ove zime spasio moje usne i učinio ih neodoljivim :D pored toga smiruje sve vrste iritacija (super dođe nakon depiliranja kritičnih zona), također pomaže kod hidratacije suhih dijelova kože i kod zanoktica. Ja masiram i jagodice i nokte s njim i prezadovoljna sam učinkom. Mah ovaj balzam je apsolutno za sve! I moja je lična preporuka (kao i cijela linija da se razumijemo hehe)

tea tree balsam dr tuna farmasi

farmasi tea tree balsam

Treći proizvod, ovo je onaj KRALJ, je SOS serum od Farmasi. Pakovanje je 10ml, ali budući da se radi o čistom ulju može se i razblažiti u vodi tako da dobijete puno više od 10ml. Ovaj serum ciljano djeluje na oštećenja kože, ubrzava i pospješuje njen oporavak i direktno tretira bubice kako bi se spriječio njihov ponovni nastanak :D daa daa, nema više bubica!

Također omogućuje i blagi piling lica i pH je neutralan. Ja ga već pola godine koristim za svoj keloid (svi koji znaju o čemu se radi razumiju mi muku), i uspješno ga umiruje i reducira, i niko sretniji od mene. Ovaj serum je čuudoo! Košta uglavnom oko 14 maraka što je malo za ono šta se dobije! Moja definitivna preporuka za sve koji imaju problema sa kožom, aknama, keloidima i sličnim stvarima.

sos serum dr tuna

sos farmasi dr tuna

Toliko od mene za danas, nemojte zaboraviti lajkati našu stranicu Erna Farmasi Bihać, gdje možete pregledati detaljno sve naše proizvode i direktno ih poručiti.
Ostanite mi lijepe, dotjerane i zaljubljene u Farmasi (L) XOXO

Blog by Erna Ramekić

Tags: farmasi proizvodi - dr tuna tea tree - dr tuna cajevac - tea tree dr tuna - tea tree face farmasi - tea tree face cream dr tuna - tea tree balsam dr tuna farmasi - farmasi tea tree balsam - sos serum dr tuna - sos farmasi dr tuna - Tea Tree linija DrTuna

You Might Also Like

2 comments

  1. Jel netko koristio ovaj serum protiv vaginalne infekcije

    ReplyDelete

Flickr Images