Top tri Farmasi šampona

Top tri Farmasi šampona Top tri moja lična izbora iz kolekcije za kosu našeg NO1 branda Farmasi su: Šampon bijeli luk, Šampon maslina...

Top tri Farmasi šampona




Top tri moja lična izbora iz kolekcije za kosu našeg NO1 branda Farmasi su: Šampon bijeli luk, Šampon maslina i Šampon argan. Da se može sve nekako napisat na prvom mjestu,  i da nema sada ovoga prvi je bijeli luk a zadnji argan e ja bih sve stavila na prvo mjesto jer se ne zna koji je bolji od kojeg, a svaki rješava zasebne probleme. Moja preporuka koristiti sve odjednom, he he šalim se, nego ide hvaljanje na tri četiri sad.

Top Farmasi Shampoos

Šampon bijeli luk! Kako sam ja došla na ideju da ga isprobam? Sjećam se bila je to subota došla meni narudžba ujutro i zalutali šampon i maska od bijelog luka. Budući da nisu imali svog specefičnog kupca stavljeni su u prodaju za odmah dostupno. Cijela sedmica tako prodje i oni ostadoše kod mene. Sve sreća! Odlučim ja silom prilika probati oboje. Prvo pranje onako, nije loše ali nije ni da sam ostala bez teksta, nakon tri dana opet pranje kose i već nakon sušenja moja kosa kao da je ispeglana, onako glatka složena, svaka dlaka na svome mjestu BUKVALNO. Reko ha' ev' ga :) Nakon mjesec dana korištenja tog šampona i maske za kosu, moja kosa ne da se preporodila nego je divna predivna. Ko god bude imao sekundicu manji efekat od ovoga sto pišem imaju od mene gratis bilo koji drugi šampon :) Ali ne samo da je kosa dosla sebi, nego je u mjesec dana narasla toliko, da tako nije u godinu dana prije korištenja rasla. Prougušćala se, dobila volumen i sjaj. I neee NE ne smrdi na bijeli luk, nego suprotno miriše diivno. Probajte obavezno.

farmasi sampon od bijelog luka

Drugi šampon ali ne i manje dobar je taaa daam argan. Svi znate čarobna djelovanja arganovog ulja, o tome stvarno nema potrebe za preopširnim pisanjem. Argan rules! A naš šampon je zaakon, i njega sam koristila budući da sam plavuša i sve plave djevojke znaju muku koju mučimo održavajući našu kosu iole nježno svilenkastom (teško je jako). Argan njeguje vašu vlas od korijena do vrhova i potrudi se da se pucanje vaših vrhova smanji za 60%, to ono više od pola hehe. Super lagano se kosa rasčesljava nakon pranja, nema čupanja dosadnog. Što se mirisa tiče imat ćete osjećaj da ste na plaži i svi divni mirisi ulja i onog mediteranskog zraka da se nalaze u vašoj kosi. Tako je bez pretjerivanja. Sulfat free totalno, 100% na prirodnoj bazi, ne izaziva iritaciju tjemena, ne izaziva pojavu peruti i sličnih dosadnih stvarčica. I moja preporuka je da uz npr šampon od argana koristite i masku od argana jer je ona u pola gusća i dodatno još pospješi djelovanje šampona. Ja lično masku umasiram 10 minuta i onda dok pokupim dlake malko se ispravim dodjem sebi eh onda je ispiram. I jedan magic trik dok sapirate masku malo podesite vodu na hladniju kako bi vam se kosa vise sjajila.

farmasi sampon od argana

Treći šampon, aaaaah maslina. Maslina već decenijama vodi glavnu riječ apsolutno u svakom vidu zdrave ishrane, njege tijela, njege kose i tako to. Naša maslina je divna biljka koja će se potrudit da vam kosa bude kao u Monike Beluči, bas. Osim sto nema štetnih sastojaka koje bi mogle da vam zeznu tjeme ili kosu, posjeduju ulje masline kao glavni sastojak koji će obnoviti sve SVE ispucale vrhove i to garantiram. Sa ovim šamponom ćete imat efekat kao i kod argana, znači more more plažaa mediteran, rostilj ( bez rostilja ipak). Imala sam priliku par puta oprat kosu maslinom (budući da je to mamin favorit) i bila sam zadovoljna, a masu je musterija potvrdilo njen kvalitet. Takodjer savjetujem korištenje maske maslina uz šampon maslina – jer jedno bez drugog pa ne idu.

farmasi sampon od masline

Sva pakovanja su po 500ml, i maske su takodjer po 500ml. Super je pristupačna cijena, iznenadit ćete se skrooz. Dodju sa fensi pumpicama, super su gusti i prave divnu lijepu pjenu.

Eto drage moje, toliko o top tri šampona, ostanite uz nas uskoro ide jos jos svašta :)

Stay pretty and in love w/Farmasi.

blog by Erna Ramekić

You Might Also Like

0 comments

Flickr Images