Poslovna Prilika

Poslovna prilika – ovo ne smijete propustiti! Kao i mnoštvo drugih firmi i Farmasi nudi poslovnu priliku kroz katalošku prodaju. Ev...

Poslovna prilika – ovo ne smijete propustiti!





Kao i mnoštvo drugih firmi i Farmasi nudi poslovnu priliku kroz katalošku prodaju. Evo malo upoznavanje sa pojmom kataloška prodaja. Znači dobijete katalog (od mene naravno svaki mjesec GRATIS) i skupite narudžbu minimalno 60KM (kasnije možete i manje narudžbe praviti). Tako da jedini izazov koji stoji između vas i APSOLUTNOG uspjeha je da skupite 60KM. Da li mislite da to možete?! E pa ja vam kažem da možete, i mnogo više od toga!

farmasi poslovna prilika

Farmasi, za razliku od drugih, želi da uspijete i stalno vas potiče i motivira. Kako ja to znam? Uvjerila se, tačka. Nudi vam priliku da zaradite do 33% od ukupnog iznosa, tako da na 100KM imate 33KM ama gdje da to ne bude super?! :D Ali morate se truditi, ja uvijek kažem svaki uspjeh bude nagrađen duplo od onog sto uložimo. Ispočetka, prije nego postanete liderica/lider (a postat ćete ako budete slušali mene), imaju mali pragovi oko ostvarivanja procenta za rabat. To bi bilo da na narudžu u iznosu od 60-139KM imate 15%, zatim od 140-199KM imate 20%, zatim od 200-299KM imate 25%, onda od 300-419.99KM imate 30% a sve preko 420KM imate 33% zarade na ukupan iznos, super jel de? :D Znamo da je super.

farmasi pristupnica

To je bilo o brojkama, sad prelazimo na poklone, a njih nudimo u izobilju, aa da. Dakle, kad počnete sa prvom kampanjom rada , odnosno kad skupite najmanje 100KM narudžbe možete si izabrati bilo koji ruž iz kataloga, po želji GRATIS kao poklon dobrodošlice. U drugoj kampanji rada, ako ste ispuni uslov iz prve kampanje, za narudžbu preko 149KM dobijete aceton sa arganovim uljem (koji NE smrdi), zlatni shimmer lak (super za novu godinu) i kremicu za zanoktice koja je malo divno blago, vjerujte mi. U trećoj kampanji, ako ste ispunili uslove iz prve i druge (uh umorih se već hehe), i ukoliko imate narudžu u minimalnom iznosu od 200KM dobit ćete Optimal style maskaru, olovku za oči 104 i kremicu za ruke za nadolazeće hladne dane. I u četvrtoj kampanji rada, tadaa dobijete keratin set, ukoliko imate narudžbu u minimalnom iznosu 300KM (vjerujte ove cifre su samo cifre jer kad krene posao imat ćete puno veće brojeve na narudžbenici), znači dobijete keratinski šampon i keratinsku masku za kosicu. Et' to bi bilo malko o poklonima, i motivacijama.

farmasi kampanje rada motivacijski pokloni

A sad malo o poziciji lidera na kojoj sam ja trenuto (a pucam i više, jer mogu), eh ko je lider? Lider/ica je osoba koja u svojoj prvoj generaciji ima sedam aktivnih članova (po aktivnim se podrazumjeva da su u tekućem mjesecu svih sedam poslali narudžbu). I onda lider/ica lijepo svakog 21. u mjesecu primi na svoj račun u banci lijepu divnu proviziju, tako da faktički osigurate sebi neki vid stipendije, sto da ne?! ;) Naravno možete napredovati i više od toga, i to vam toplo savjetujem, da biste jednog dana mogli doći do pozicije direktora prodaje, ali o tome malo više u drugom postu.

Onda da malo pređemo na seminare, da da imamo mnogo seminara koji se održavaju širom divne nam domovine, i na svaki ste dobrodošli (i tu dijelimo poklone hihi). Ja sam bas zadnji put sudjelovala na jednom edukacijskom seminaru koji je držala naša draga direktorica Almedina Dugalić (možete je naći i na facebook-u). I dobila sam jedan ljepi certifikat koji mi jako znači, da ću podijeliti tu sliku i sama vama *LOVE*

farmasi seminar certifikat

Na ovakvim seminarima možete puno naučiti, družiti se, upoznati drage ljude i učlaniti sebi nove članove i širiti svoju mrežu. Također da ne zaboravim spomenuti, a bitno je, sa našom firmom se i putuje! Da daa, išli smo mi u posjetu tvornici nasoj u Istanbul i proveli se kao nikada. I o tome malo više u nekom narednom postu.

I ja se baš raspisala, a već kasno, toliko za danas drage moje, nadam se da ćete prepoznati priliku i iskoristiti je, kao sto znate možete me kontaktirati na mojoj stranici na FB „Farmasi Bihać“, za bilo kakva pitanjca.

Javite nam se u inbox već danas, na facebook stranici: facebook.com/farmasibihac.


Ostanite mi lijepe, našminkane i zaljubljene u Farmasi, logično.

blog by Erna Ramekić

You Might Also Like

2 comments

  1. Znaci samo prvi mjesec moram 60km napraviti a poslije mogu manje?

    ReplyDelete
  2. Tako je, samo prvi mjesec, a nakon učlanjenja možete praviti i manje narudžbe s tim da ćete platiti ih po kataloškim cijenama, odnosno nećete imati zaradu, ukoliko narudža bude manja od 60KM.

    ReplyDelete

Flickr Images