Farmasi Svijet

Dobrodšli u svijet Farmasi kozmetike, kozmetike koja će Vam život okrenut naopačke baš kao i meni. A zbog čega ja to biram F...

farmasi svijet kozmetike

Dobrodšli u svijet Farmasi kozmetike, kozmetike koja će Vam život okrenut naopačke baš kao i meni. A zbog čega ja to biram Farmasi? Kao prvo, jer mi je stalo do ekologije kao i svakom ko ima bar malo savjesti logično – Farmasi tvornice se prostiru na mnogo četvornih metara a nemaju niti jedan, ali apsolutno nijedan dimnjak, i svi izvori energije se recikliraju. Zatim, biram Farmasi jer brinem o svom zdravlju i stavljam ga na prvo mjesto te ne bih koristila proizvode koji nisu dermatoloski testirani, dok su svi Farmasi proizvodi iz dekoratiovne i reparativne linije testirani u skladu sa svim standardima. Niti jedan Farmasi proizvod ne sadrži bilo kakve sastojke životinjskog porijekla niti je testiran na životinjama, i zbog ljubavi i poštovanja prema životinjama još jedan razlog zbog kojeg JA BIRAM FARMASI.




Svaka žena/majka/kraljica želi da bude lijepa, pa bilo to svome dečku ili mužu nebitno, sama sebi – naš asortiman sadrži preko 2000 kozmetičkih i medicinsko kozmetičkih proizvoda, super zar ne?!

I napokon posljedni, ali ne i manje bitan razlog je, jer mogu uživati u provjerenom kvalitetu kojeg je prepoznalo preko 350 miliona (da MILIONA) korisnika u 123 zemlje na pet kontinenata.

Za više info o samoj firmi Farmasi, možete se još informirati na njihovoj official stranici farmasi.ba, a nakon uvoda slijedi predstavljanje novogodišnjeg kataloga, izdanje – Happy New Year by Farmasi :) Stay tunned, ovo je tek početak.

Ostanite mi lijepi, dotjerani i zaljubljeni u Farmasi :)

blog by Erna Ramekić

You Might Also Like

1 comments

Flickr Images