Farmasi Skin Trends linija za njegu lica – Vaš najbolji izbor!

Farmasi Skin Trends linija za njegu lica Ćaao drage mojee, nakon duže stanke opet se čitamo i to ovaj put predstavljano nešto potpun...

Farmasi Skin Trends linija za njegu lica




Ćaao drage mojee, nakon duže stanke opet se čitamo i to ovaj put predstavljano nešto potpuno novo kod nas u Farmasiu :) Uzela sam sebi cijelu liniju za njegu lica i mjesec dana da je isprobam, pa onda tek da napišem recenziju i mogu vam reći da sam extra zadovoljna. Ovaj novitet na našim prostorima je došao nedavno i već zauzeo svoje mjesto među top proizvodima za njegu kože lica.

skin care farmasi, farmasi proizvodi, farmasi njega lica

skin trends, farmasi proizvodi, farmasi njega lica

farmasi proizvodi, farmasi njega lica

Ja sam odlučila napravit recenziju baš o ova tri proizvoda iz razloga što mi je koža super super osjetljiva, tako da i najnježniji proizvod će mi možda nasmetati i izazvati neku ne baš lijepu reakciju tipa crvenilo, svrab i slično (znam – muka).

Prvi proizvod (a redat ćemo ih onim redom kojim se koriste pri ritualu *ovo radim jer želim lijepu njegovanu kožu*), jee gel za dubinsko čišćenje lica koji ima miris da te obori s nogu, al' ono baš :). Dolazi u tubica pakovanju, sadrži 200ml proizvoda. Ono što je najbolje kod ove nove linije proizvoda je što su svi na bazi čudotvornih Acai bobica koji će vašu kožu osvježiti, pomladiti i zategnuti, aa da ne kažem hidratizirati i njegovati :). Gel za čišćenje se prvi primjenjuje, a on se brine da vam se koža dubinski očisti, zatim da se ukloni masni sjaj i matira lice i naravno da se hidratizira. Dermatološki je testirano i vaša će ga koža zavoljeti na prvu!

farmasi skin care, farmasi proizvodi, farmasi njega lica

purifing-gel-farmasi, farmasi proizvodi, farmasi njega lica

*Mala napomena ja sam uzela proizvode za normalnu i kombinovanu kožu, budući da je to neka sredina te da se lakše možete orijentisati, da li bi vam više pasalo za super extra osjetljivu ili za normalnu, (moja preporuka je za kombinovanu, budući da meni sa ovako osjetljivom kožom paše hehe)* nastavljamo daalje...

Drugi proizvod je tonik za dodatno čišćenje lica, koji se primjenjuje na masne zone a to bi bila brada i T-zone ( bar kod mene), ne bih ga preporučila da se koristi na cijelom licu budući da je mene malo „ujeo“ za obraze pa su imali suhu nadraženu fazu. Dakle tonik je tu da ukloni mitesere, da tonira kožu i popuni pore. Miris je predivan, ja sam naprosto oduševljena! Dolazi u plastičnoj kao bočici, i sadrži 225ml proizvoda. Dermatološki testiran – logično. :)

skin trends tonic, farmasi proizvodi, farmasi njega lica

I treći proizvod, moja mala slatka ljubav, je kremica koju ćete zavoljeti na prvu, jer nakon nanošenja imate onaj osjećaj „bebine guze“ hehe na obrasčićima :) zahvaljujući acai bobicama njegovat će i hidratizirati vaše lice i pobrinuti se da je zaštićeno od svih vanjskih uticaja. Također sadrži SPF 15, tako da ste zaštićeni i od štetnih UV zraka u vrućim danima, aaaali i od zime zime u hladnim danima.

skin care farmasi cosmetics, farmasi proizvodi, farmasi njega lica

farmasi cream skin trends, farmasi proizvodi, farmasi njega lica

farmasi care, farmasi proizvodi, farmasi njega lica

Zaključak na kraju je da svakako trebate isprobati našu novu liniju baziranu na Acai bobicama, jer je to zaslužila zaslužila! :)

Nadam se da ste uživale, do idućeg čitanja ostanite mi lijepe njegovane i zaljubljene u Farmasi (L)
PS Ne zaboravite nas pratiti i na Facebook-u i ostavit Vaš utisak na stranicu.

Blog by Erna Ramekić



Tags: farmasi proizvodi - farmasi care - farmasi cosmetics skin care - farmasi cream skin trends - farmasi skin care - farmasi skin trends - farmasi - purifing gel farmasi - skin care farmasi cosmetics - skin care farmasi - skin trends linija farmasi - skin trends tonic - skin trends - farmasi njega lica

You Might Also Like

0 comments

Flickr Images