Daily Face Cream – Argan Oil

Daily Face Cream – Argan Oil - Farmasi Krema za lice Daaan drage moje, evo današnji izbor, budući da je zima zima i vjetar dosadni ...

Daily Face Cream – Argan Oil - Farmasi Krema za lice




Daaan drage moje, evo današnji izbor, budući da je zima zima i vjetar dosadni puše, je kremica za lice od Farmasi sa arganovim uljem.

farmasi daily face cream

Ovu kremu sam imala priliku slučajno da isprobam i prva ideja je bilo ajd nek se nađe, ali kad sam je isprobala postala sam totalni ovisnik! :)

farmasi face cream

Radi se o kremi, dnevnoj, za lice od arganovog ulja, aloe vere i vitamina E, koji će vam pružiti apsolutnu njegu koju svaka djevojka/žena ili pak dečki zaslužuju. Krema je za sve tipove kože i sadrži sastojke koji intenzivno osvježavaju i pomađuju kožu.

farmasi krema za lice

Ali pored svega toga ona najbolje od svih ikad isporbanih krema HIDRATIZIRA kožu, znači kad je nanesete imat ćete osjećaj da vam se lice napilo svježe izvorske vode :) (ono prosto opisano).

Tubica sadrži 75ml proizvoda, što je i više nego dovoljno budući da se tako lijepo razmazuje da je to nevjerovatno.  Preporuča se da se koristi dvaput na dan znači ujutro pije pudera i navečer nakon skidanja šminke (ja je koristim kad god imam priliku, puno više od dva puta dnevno). Također se nanosi na vrat da bude lijepi zategnuti i mirisaan :)

daily face cream farmasi

Znači da ponovimo, razlozi zašto je ova Farmasi Daily Face Cream MUST HAVE proizvod:
- Hidratizira i hrani kožu
- Protiv bora
- Štiti od vanjskih uticaja

I više nego dovoljno razloga zašto da je poručite baš danas!

Ostanite mi lijepe, našminkane i zaljubljene u Farmasi Cosmetics! XoXo

Blog by Erna Ramekić

You Might Also Like

0 comments

Flickr Images