Farmasi Matte ruževi

Farmasi Matte ruževi – lt's all about that Matte Heeeeeeeej cure, curice, dame, damice moje i muški (ako vas ima). Današnj...

Farmasi Matte ruževi – lt's all about that Matte




Heeeeeeeej cure, curice, dame, damice moje i muški (ako vas ima). Današnja tema – MATTE RUŽEVI by Farmasi. Znate onaj osjećaj za filing kad probate neki ruž pa vam stane dah kad vidite koju pigmentaciju ima i kako se prefektno nanosi i kako pefrektno postojan ostaje pet 5 sati. To se meni desilo kad sam se prvi put susrela sa našim mat ruževima o kojima bih pisala i pisala.

its all about that matte

Prva riječ MAT, odmah vas asocira ajoj pa ne mogu to stavljat na usne ionako su mi suhe tek nakon tog matiranog biće dno dna suhe katastrofa blabla, e pa neće. Mislim, nemojte sad očekivat hidrataciju od mat ruža, ali svakako nemojte mislit da će biti ružne ispucane jer nećee, aj promis. Glavni sastojak je vitamin E koji će se pobrinuti da vam usnice ostanu zaštićene koliko god on mat bio. Pored toga, jako bitno je da nije napravljen od krvi komaraca. Eh sad ono vraćate se da vidite jeste dobro pročitali, e pa jeste, mnogi poznati brendovi upravo koriste krv iz komarca kako bi napravili visoko pigmentirani ruž (naravno neće to stavit na kutijicu kao sastojak, logično skroz). Naši svi ruževi, pa uključujući i mat, su 100% prirodni i sve je 100% biljnog porijeka i NE testirano na životinjicama malim. Inače naši mat ruževi dolaze u 18 nijansi i poželjet ćete ih SVE, ali mi smo napravili post o novih osam nijansi koje su apsolutno OBORILE s nogu sve pripadnice ljepšeg spola (da se odmah ogradim ako ima neki pripadnik jačeg spola koji voli naše ruževe pa sto da ne, just sayin').

Znači na slikama ispod su predstavljanje najbolje pigmentiranih, najduže postojanih ruževa ikad, oni vam NEĆE ostat na časi dok npr pijuckate omiljeno vino, il pak kaficu, NE. Oni vam se neće razmazati nakon što ste se isplesale do bola u predobrom izlasku, NE, oni će ostat onakvi kakvi su bili prve sekunde nakon nanošenja. I oni vam se neće razmazat po dečku nakon što ga sočno cokitee :) To mogu samo naši extra super dobri ruževi, koje jednostavno morate da imate, ali baš morate.

matte 15 matte 14
                                                                                slika preuzeta sa (facebook.com/Farmasssi/?fref=ts)

matte 17 matte 16
                                                                                  slika preuzeta sa (facebook.com/Farmasssi/?fref=ts)

I da zboravih napisati, ne morate nanositi dva tri pet slojeva da dobijete boju kakva je predstavljena, dovoljan je jedan sloj da izgleda BOOM. :) (skrolajte niže ima jos :) )

matte 19 matte 18
                                                                                     slika preuzeta sa (facebook.com/Farmasssi/?fref=ts)

matte 20 matte 21
                                                                                           slika preuzeta sa (facebook.com/Farmasssi/?fref=ts)

Toliko od mene, na vama je sad da se javite najbližem opskrbljivaču Farmasi kozmetike i kažete dajte mi moj mat ruž :)

Do idućeg posta, ostanite mi lijepe, našminkane i zaljubjene u Farmasi, *cmokić*

blog by Erna Ramekić

You Might Also Like

0 comments

Flickr Images