Ljetno Inspirisan Look

Light look make up - Farmasi proizvodi Ćaao ćaao ljepotice hvala što nas pratite :), budući da su bili pozitivni komentari na prošli post...

Light look make up - Farmasi proizvodi


Ćaao ćaao ljepotice hvala što nas pratite :), budući da su bili pozitivni komentari na prošli post gdje smo radili malo jači make up, evo sada jedan everyday lagani make up. Na kraju posta će svi korišteni proizvodi bit izlistani, zajedno sa cijenama iz kataloga za juni :).

Za ovaj light look kao podlogu sam koristila Farmasi Soft Focus age defence puder, koji sam utapkala u već očišćeno i hidratizirano lice sa bjuti blenderom. Budući da puder nije previše masan, nego se nekako matira na licu nisam koristila nikakav fixing puder.

farmasi look summer spring, farmasi proizvodi, farmasi make up, farmasi sminka, farmasi ljeto, farmasi light look

Eyeliner koji sam koristila je također Farmasi hehe, sa tankom četkicom, koje sam se iskreno bojala, jer nisam nešto extra precizna ali uz malo prakse nanosi se super lako i traje jaako dugo ii extraa je crn, zato je i omiljeni!

Za trepuške sam koristila sasvim malo Farmasi Volumizing maskare jer sam stavljala individualne trepuške koje su apsolutni vrh. Bila sam na početku malo skeptična, ono da li ću se naviknuti, da li će idući dan sve otpasti, da li ću se lahko umivati itd, međutim doživjela sam jako ugodno iznenađenje! Trepuške sam radila kod svoje Nine (Studio Nina na FB) i nema joj ravne!

I sad glavni akter ovog look-a Farmasi Illuminati highlighter! Ja sam uzela sebi ovaj Silver međutim nije srebreni nego metalik rozi i apsolutno je presavršen, nemam riječi! Onda olovkica za usne broj 212 i moj omiljeni Rouge Lipstick broj 08 :) and thats it!

summer look farmasi make up, farmasi proizvodi, farmasi make up, farmasi sminka, farmasi ljeto, farmasi light look, farmasi volumizing maskara

farmasi cosmetics products make up, farmasi proizvodi, farmasi make up, farmasi sminka, farmasi ljeto, farmasi light look, farmasi volumizing maskara

Ah da samo ne zaboravim, menđušice su iz Fis-a i prepredivne su, efektne, elegantne i super povoljne tako da ne propustite priliku ;).

Korišteni proizvodi:
Farmasi Soft Focus foundation  01 – 13,90KM
Farmasi eyeliner – 4,90KM
Volumizing maskara Farmasi – 8,95KM
Illuminati highlighter nijansa silver – 7,95KM
Olovka za usne broj 212 – 4,95KM
Rouge Lipstick broj 08 – 5,95KM

Nadam se da ste uživale, do idućeg čitanja ostanite mi lijepe njegovane i zaljubljene u Farmasi.
PS Ne zaboravite nas pratiti i na Facebook-u i ostavit Vaš utisak na stranicu.

Blog by Erna Ramekić


Tags: farmasi look summer spring, summer look farmasi make up, farmasi cosmetics products make up, farmasi proizvodi, farmasi make up, farmasi sminka, farmasi ljeto, farmasi light look, farmasi volumizing maskara

You Might Also Like

0 comments

Flickr Images